Zoek
Klokken    Wandspiegels    Decoratieve woonaccessoires    Onderzetters en Placemats    Meubilair    Custom Made Producten    Opbergoplossingen    Verlichting    Kartell    Fotolijsten    Gifts & Gadgets    Badkamer    Kaarsenstandaards    Tuin    Keuken    Kussens en Tapijten    Accessoires voor de open haard     Huisbar    Nieuwe Producten    Contact    Nieuwsbrief    Wie zijn Wij ?    Volg ons via Social Media    linkpartners    Veel gestelde Vragen (FAQ)    Levertermijn    Betaal veilig en gemakkelijk    Inpak Service    Custom Made Gallery    Persinformatie    Afdanken Elektrische Apparaten   
Veel gestelde Vragen (FAQ)
Hier vind u antwoorden op veel gestelde vragen. Zie ook "Leveringsvoorwaarden" en "Garanties en Retouren" onder het menu "Voorwaarden". Heeft u een andere vraag ? Neemt u dan contact op via één van de mogelijkheden die staan weergegeven onder het menu "Contact"

Hoe kan ik de status van mijn order inzien?
U klikt in de menubalk op "Status order". Vervolgens vult u het emailadres en de postcode in die u bij de bestelling heeft gebruikt en neemt de cijfercode over. (belangrijk: neem de postcode exact zo over als opgegeven, met of zonder spatie)  Dan klikt u op "toon orderstatus" U krijgt nu een lijst te zien van orders die verzonden zijn. Door op het ordernummer te klikken opent u de mogelijkheid om uw order dmv "track & Trace" in detail te volgen op de site van DHL.

Hoe plaats ik een bestelling?
 
Gewoon door de online-winkel navigeren , producten in de winkelwagen leggen, voer uw adresgegevens in, kies de betaalmethode, en klaar: de bestelling wordt bij u thuis bezorgd. 

Welke betaalmogelijkheden zijn er? 
De gangbare credit cards, Paypal en IDEAL (Ideal alleen in Nederland).
U kunt ook per bankoverschrijving betalen.
Kies de juiste methode bij het afrekenen door op de betreffende afbeelding te klikken.
 
Is betalen via het internet veilig?
Ja, wij gebruiken een beveiligd betaalsysteem van "Barclays Merchant Services". Uw gegevens worden online versleuteld dmv de "Secure Sockets Layer" (SSL). Uw creditcardgegevens worden bovendien nergens in het systeem vastgelegd. Via IDEAL (alleen in Nederland beschikbaar) wordt de betaling binnen uw eigen vertrouwde bankomgeving afgehandeld. IDEAL wordt door een groot aantal banken ondersteund.

Krijg ik een orderbevestiging?

Ja, per mail. Om die reden vragen we uw mailadres bij het openen van uw account.

Waarom moet ik een telefoonnummer opgeven?
We hebben uw nummer nodig om u te kunnen bereiken bij eventuele problemen met uw bestelling. Bijvoorbeeld wanneer een product niet meer op voorraad is. Wij gebruiken uw nummer NOOIT voor telemarketing.

Wat gebeurt er wanneer één of meer producten in mijn bestelling niet (meer) leverbaar zijn?
Dit zou niet mogen gebeuren, maar als dat voorkomt nemen we contact met u op, per mail of telefonisch

Levert Contemporary Heaven ook naar het buitenland?
Ja, bij het afrekenen kunt u het land van bestemming kiezen. De verzendkosten worden automatisch aangepast.
Komt uw land niet in de lijst voor ? Neem dan contact met ons op.

Verstrekt Contemporary Heaven een BTW-factuur?

ja, deze factuur zit in een transparante folie op de verzendverpakking, hier staat ook het afleveradres op geprint. Omdat Contemporary Heaven een Britse onderneming is, betaalt u 20% BTW. (VAT)

Wat rekent Contemporary Heaven aan verzendkosten?
Bestellingen in Nederland worden bezorgd voor € 4,95. De verzendkosten naar het buitenland verschillen per land, maar deze worden vermeld voordat u de bestelling bevestigd.

Wanneer wordt mijn betaling afgeboekt?
Direct na het plaatsen van uw bestelling bekijken wij of de betaling wordt geautoriseerd. Indien voorradig zullen wij de bestelling binnen 4 werkdagen bezorgen. Wanneer de betaling op uw afschrift verschijnt verschilt per creditcard. Bij bankrekeningen/internetbankieren is de afboeking meestal direct zichtbaar.
  Reacties van klanten
© Roco Verre 2010 Deze app is ontwikkeld door Android App Developer
|